Панель менеджера - унікальний рабочий інструмент

27-10-23

main-news-image

Панель менеджера вирішує наступні задачі:

  1. Допомагає партнерам якнайшвидше почати працювати з B2B порталом
  2. Утримувати ваших партнерів і оперативно реагувати на кризисні ситуації
  3. Аналізувати потреби клієнтів щодо ассортименту товара, а також розуміти наскільки ваші ціни відповідають ринку.

Панель менеджера це унікальний рабочий інструмент вашого менеджера по продажам, якого в нього не було до впровадження B2BStore.
Менеджер тут отримує інформацію про:

  • активність партнерів
  • кошики партнерів
  • пошукову активність партнерів

Після впровадження порталу B2B порталу ваші менеджери з продажу запрошують співробітників ваших партнерів до роботи з порталом.

Менеджери можуть бачити які партнери активно користуються порталом, а які навіть не заходили. І це привід зв’язатися, з’ясувати в чому справа і за потребою допомогти. І для цього є можливість прямо з порталу зайти під партнером і побачити все що бачить він - це дуже зручний механізм для взаємодії з вашими партнерами.

Кошики які були сформовані, але за якоюсь причиною були не оформлені в замовлення це також привід поцікавитись у партнера чому вони остаточно не оформили замовлення. Причин з яких кошики були покинуті може бути багато:

  • конкуренти зробили більш цікаву пропозицію
  • партнера відволікли якісь важливі справи
  • не було в наявності всіх товарних позицій які цікавили вашего партнера

І не зважаючи на те, яка була причина - треба дзвонити партнеру і якнайшвидше вирішувати питання. Утримувати клієнта значно дешевле ніж залучати нового і тому маючи всю цю інформацію ви якнайшвидше зможете реагувати і тримати ситуацію під контролем.

B2BStore зберігає інформацію про Пошукові запити користувачів.

Наявність такої інформації дозволяє зрозуміти:

  • актуальні потреби ваших партнерів які вами ще не покриті
  • влаштовує чи не влаштовує ціна
  • чи відповідают залишки на ваших складах потребам ваших партнерів

Наприклад коли ви помічаєте що партнери роблять пошук товар, по якому у вас немає пошукової видачі - то це ознака того, що у вас немає необхідного вашему партнеру товара. З цією інформацією має працювати відділ закупок.

Якщо партнери знаходять товар, але при цьому не додають до кошика то тут можливі наступні причини: не влаштувала ціна, недостатня кількість в залишках.
 

Таким чином у менеджера з продажу з’являється інформація якої він раніше не мав. А маючи всю цю інформацію ви зможете задовольнити потреби своїх партнерів на якісно новому рівні.