27-10-23
Панель менеджера це унікальний рабочий інструмент вашого менеджера по продажам, якого в нього не було до впровадження B2BStore.
Менеджер тут отримує інформацію про:
Після впровадження порталу B2B порталу ваші менеджери з продажу запрошують співробітників ваших партнерів до роботи з порталом.
Менеджери можуть бачити які партнери активно користуються порталом, а які навіть не заходили. І це привід зв’язатися, з’ясувати в чому справа і за потребою допомогти. І для цього є можливість прямо з порталу зайти під партнером і побачити все що бачить він - це дуже зручний механізм для взаємодії з вашими партнерами.
Кошики які були сформовані, але за якоюсь причиною були не оформлені в замовлення це також привід поцікавитись у партнера чому вони остаточно не оформили замовлення. Причин з яких кошики були покинуті може бути багато:
І не зважаючи на те, яка була причина - треба дзвонити партнеру і якнайшвидше вирішувати питання. Утримувати клієнта значно дешевле ніж залучати нового і тому маючи всю цю інформацію ви якнайшвидше зможете реагувати і тримати ситуацію під контролем.
B2BStore зберігає інформацію про Пошукові запити користувачів.
Наявність такої інформації дозволяє зрозуміти:
Наприклад коли ви помічаєте що партнери роблять пошук товар, по якому у вас немає пошукової видачі - то це ознака того, що у вас немає необхідного вашему партнеру товара. З цією інформацією має працювати відділ закупок.
Якщо партнери знаходять товар, але при цьому не додають до кошика то тут можливі наступні причини: не влаштувала ціна, недостатня кількість в залишках.
Таким чином у менеджера з продажу з’являється інформація якої він раніше не мав. А маючи всю цю інформацію ви зможете задовольнити потреби своїх партнерів на якісно новому рівні.