15-08-19
Підписуйся на наш YouTube та Телеграмм канал.
У сучасному світі винятково наявністю сайту складно здивувати, тому компанії, що пропонують свої товари та послуги, намагаються придумати щось нове, те, що зможе якісно виділити їх серед конкурентів.
Різні акції та промо, програми лояльності, турбота про комфорт кінцевого клієнта - ось фокус і мета підприємців.
В свою чергу ми, як компанія, що пропонує своїм клієнтам оптимізацію бізнесу, звичайно ж, теж працюємо на те, аби максимально спрощувати по діям і скорочувати за часом всі етапи процесу продажу.
Сьогодні хочемо розповісти вам про наші нові розробки - Viber & Telegram B2B чат-ботах, маленьких помічників в світі великих продажу!
Провівши опитування серед своїх клієнтів, ми зрозуміли, що їх покупці в 90% випадків використовують месенджер Viber, з роботою якого ми і хочемо детально познайомити вас в цій статті.
Що ж він собою являє?
Це програма, написана в звичному для повсякденності месенджері.
Цей чат-бот йде як додаток до нашого існуючого продукту B2B store і вдає із себе альтернативний канал зв'язку, актуальний в тих випадках, коли покупку потрібно зробити тут і зараз, швидко перевірити потрібну інформацію без необхідності заходити в браузер.
Вона також дозволяє клієнту вибирати товари, бачити їх актуальну наявність, договори, баланс, здійснювати замовлення, спілкуватися з персональним менеджером - дублює всі ті функції, які є в особистому кабінеті, але в улюбленому і знайомому месенджері Viber.
Для того, щоб показати його актуальність, достатньо кількох простих прикладів.
Автосервіс. Механік розбирає автомобіль, замінює масло, руки зайняті, поспіх і довга черга.
Знявши певну деталь, йому потрібно зрозуміти, чи є на складі така ж або аналогічна на заміну.
Замість того, щоб вставати, приводити себе в порядок, дзвонити на склад або ж відкривати ноутбук, він просто бере телефон, що лежить поруч, відкриває Viber B2B bot, пробиває деталь по артикулу або кросу, бачить її наявність, замовляє в два кліка і продовжує роботу, в той час як товар уже їде до нього.
Хіба це не раціональне використання часу і сил?
Приклад номер два.
Клієнт має торгову точку на ринку.
Йому не потрібен ноутбук, не потрібен вай-фай, не потрібно чекати, поки завантажиться сайт - інтернет не скрізь однаково якісно ловить, а Viber добре працює практично всюди при наявності навіть мобільного інтернету.
Клієнт з легкістю відкриває вайбер, користується нашим чат-ботом, отримує всю необхідну інформацію, відчуваючи себе впевнено і комфортно.
Можна продовжувати говорити про те, що чат-боти - це конкурентна перевага, завоювання клієнтської лояльності, відмінне рішення для тих, хто звик до месенджерів - але ж вищеописані приклади говорять самі за себе, хіба не так?
А тепер пропонуємо детально познайомитися з найактуальнішим для ринку України viber B2B chat-bot: інтерфейс, можливості, особливості.
Робота з ботом для клієнта починається з того моменту, коли він сканує Qr-код або ж існуючий користувач ділиться каналом з новим користувачем.
Де взяти Qr-код?
1) На сайті постачальника, який працює на платформі B2B store і має додаткову доустановка нашого продукту.
2) В листі-запрошенні, коли клієнт отримує доступ до закритої системи, знаходиться і код для входу в Viber-bot.
1. Просканувавши код, користувач потрапляє в месенджер, де його вже готовий вітати чат-бот.
2. Для початку роботи з ним, необхідно пройти авторизацію. Існуючі користувачі вводять свій номер телефону або ж електронну адресу і отримують можливість працювати з ботом, нові ж, ввівши свої дані, відправляють запит на отримання авторизації.
3. Пройшовши шлях авторизації існуючого або ж нового клієнта, ви потрапляєте на стартову сторінку - в головне меню.
Бот ідентифікує користувача по імені і пропонує вибрати те, що цікавить його в даний момент.
4. Вибір договору перед початком роботи - до ваших послуг!
Можливо, необхідно звірити баланс?
Один клік - всі дані перед очима!
5. Сторінка балансу.
Детальна інформація, цифри, дати, суми - боту все під силу!
6. Сторінка балансу. Детальний звіт за договором.
А тепер покажемо, як виглядає безпосередньо пошук товару - для цього можна вбити в поле пошуку артикул або ж крос-код, що дуже часто практикується в сфері автозапчастин.
Показані товар, наявність, ціна.
7. Результат пошуку.
Потрібно перевірити кошик перед замовленням?
Гортаючи товари в стрічці, ми бачимо 6 карток товару, якщо їх більше - з'являється кнопка "Далі", яка дозволяє переглянути наступні 6.
Хочемо зауважити, що чат-бот більше призначений для швидких покупок, а не для тривалого формування списку для замовлення.
8. Кошик.
Все вірно?
Можна переходити до етапу покупки!
Вибираємо зручний для нас метод доставки - самовивіз, транспорт компанії, служби доставки, дропшіппінг.
9. Вибір доставки.
На фінальній стадії оформлення замовлення ми можемо залишити свій коментар, після чого отримуємо підтвердження замовлення, яке вже автоматично розмістилося і пройшло в 1С.
Ми бачимо його номер, дату, та можемо бути певні, що товар вже зарезервовано за вами - виключена ситуація, при якій менеджер передзвонить з "радісними новинами" про те, що товару або немає в наявності, потрібно почекати, або ціна змінилася, тому що цей бот дублює особистий кабінет в B2B порталі, де всі торгові умови індивідуальні.
10. Замовлення оформлено!
Згадали щось ще або вирішили перевірити / додати / змінити інформацію?
Чат з вашим персональним менеджером завжди під рукою.
11. Чат з персональним менеджером.
Резюмуючи, хочеться ще раз акцентувати увагу на тому, що чат-боти забезпечують цілодобовий сервіс 24/7, з їх допомогою компанії надають своїм клієнтам можливість незалежно від часу доби отримувати всі ті ж послуги від постачальника в улюбленому для себе месенджері, що веде до підвищення загальної якості обслуговування і впливає на успішність бізнесу, допомагає розширити охоплення клієнтської аудиторії.
Для любителів месенджера Telegram робота відбувається за такою ж схемою.