09-10-23
Підписуйся на наш YouTube та Телеграмм канал.
Доволі цікава історія впровадження B2B рішення.
Знайомтесь - Євгеній Юрійович. ФОП Пуговкін Євгеній Юрійович.
Веде підприємницьку діяльність в галузі засобів освітлення.
Євген Юрійович згадує як взагалі прийшла ідея того, що треба щось змінити в бізнес-процесах:
"Я дивився на YouTube ролік, де по великому складу їздять роботи возики, які пересувають продукцію. Це нагадало що ми живемо у 21 сторіччі і що можна багато яких рутинних бізнес-процесів автоматизувати. Як то кажуть : "чтобы вкалывали роботы, а не человек". Як раз у процесі прийняття замовлень є багато ітерацій з узгодженням деталей. Це та рутина, яку можно автоматизувати і спростити, навіть не на порядок, а на два, а то й на три. І саме B2B рішення дозволить все це реалізувати.
Поспілкувавшись з штатним IT-фахівцем дійшли згоди, що створювати з нуля програмний засіб який би дозволив реалізувати задумане в повному обсязі це дорого і довго. Тож почався пошук готових рішень. Але все що знаходилось було розробками з нуля за вагомі гроші , а саме $5k - $15k. Крім того, спілкуючись не було впевненості, що проект буде зроблений в найближчі терміни і з очікуваним результатом. І коли знайшли рішення B2BStore зрозуміли - це те що нам потрібно. Впровадження відбулося значно швидше ніж я очікував.
Менеджери спочатку нервували, що лишаться без роботи і все буде працювати без них. Але коли роботи стало менше - вони зайнялись питаннями, на які раніше не вистачало часу.
Впровадження дуже спростило работу, бо клієнти тепер можуть оформлювати замовлення у неробочі години. Раніше у цей час менеджери не могли оперативно надавати відповідь.
Як не дивно, та майже 90% клієнтів швидко адаптувалися і почали працювати через B2B портал. Багато клієнтів, виявилось, були дуже раді такому впровадженню. Звісно є ті, хто хочуть замовляти через телефон, і поки ми розвиваємось кількість таких клієнтів не змінюється. Але відсоток від загальної кількості постійно зменшується."